ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ЗДІЙСНЕННЯ ПРОДАЖУ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНОМ ETUO.COM.UA

 

Ці Правила встановлюють загальні умови, правила та способи продажу, що проводиться HS-trade sp. z o.o. sp. k. зі штаб-квартирою в Познані, через Інтернет магазин etuo.pl (далі: «Інтернет магазин»). 

1. Визначення термінів:

1.1. Робочі дні - дні тижня з понеділка по п’ятницю, виключаючи державні свята.

1.2. Доставка - фактичний акт доставки Продавцем Товару, зазначеного в замовленні Покупцем, через Постачальника.

1.3. Постачальник - суб'єкт господарювання, з яким Продавець співпрацює у сфері поставки товарів:

а) кур'єрська компанія;

б)

1.4. Пароль - рядок літер, цифр або інших символів, обраних Покупцем під час реєстрації в Інтернет магазині, використовуваних для забезпечення доступу до облікового запису в Інтернет магазині.

1.5. Покупець - фізична, юридична особа, яка зареєстрована відповідно до чинного законодавства України і здійснила Замовлення в Інтернет магазині; 

1.6. Обліковий запис – індивідуальний профіль кожного Покупця, створений від його імені Продавцем, після того, як Покупець зареєструвався та уклав договір з Продавцем.

1.7. Правила - ці Загальні правила здійснення продажу Інтернет магазином etuo.pl.

1.8. Реєстрація – фактична дія, здійснена у спосіб, визначений Правилами, необхідна для використання Замовником усіх функцій Інтернет магазину.

1.9. Продавець - HS-trade sp. Z o.o. sp.k. зі штаб-квартирою у Познані (60-476), вул. Druskienicka, 6.

1.10. Сайт магазину – веб - сторінка, на якій Продавець веде Інтернет – магазин.

1.11. Товар - товар, представлений Продавцем на веб - сайті Інтернет магазину, який може бути предметом Договору купівлі-продажу.

1.12. Договір купівлі-продажу - означає договір купівлі-продажу, укладений між Замовником та Продавцем.



2. Загальні положення та використання Інтернет - магазину

2.1. Усі права на Інтернет магазин, включаючи майнові авторські права, зокрема права на його назву, його інтернет - домен, веб - сайт магазину, а також на шаблони, форми, логотипи, розміщені на веб - сайті Інтернет магазину (крім логотипів та фотографій, представлених на веб - сайті Інтернет магазину для цілей продажу товарів, на які авторські права належать третім особам) належить Продавцю, і їх використання може відбуватися лише у спосіб, визначений та відповідно до Правил та за згодою Продавця, висловленою в письмовій формі.

2.2. Продавець намагатиметься використовувати Інтернет магазин можливим для користувачів Інтернету способом, використовуючи всі популярні веб-браузери, операційні системи, типи пристроїв та типи підключень до Інтернету. 

2.3. Продавець використовує файли cookie, які зберігаються сервером Продавця, коли Клієнти використовують веб - сайт Інтернет-магазину. Використання файлів cookie спрямоване на правильну роботу веб – сайту Інтернет магазину на термінальних пристроях клієнтів. Цей механізм не пошкоджує кінцевий пристрій Покупця і не спричиняє змін конфігурації на кінцевих пристроях або в програмному забезпеченні, встановленому на цих пристроях. Кожен Покупець може відключити механізм cookie у веб-браузері свого пристрою. Продавець звертає увагу, що вимкнення cookie може спричинити труднощі або перешкодити використанню веб - сайту Інтернет магазину.

2.4. Для того, щоб зробити замовлення в Інтернет магазині через веб - сайт Інтернет магазину та скористатися послугами, що надаються в електронному вигляді через веб-сайт Інтернет-магазину, Покупець повинен мати активний обліковий запис електронної пошти.

2.5. Продавець заявляє, що публічний характер Інтернету та використання електронних послуг можуть спричинити ризик отримання та зміни даних Покупця від сторонніх осіб, тому Покупці повинні застосовувати відповідні технічні заходи, що дозволять мінімізувати вищезазначені загрози. Зокрема, Продавець ніколи не просить Покупця надати пароль у будь-якій формі.

 

3. Реєстрація

3.1. Для створення облікового запису Покупця, Покупець зобов’язаний безкоштовно зареєструватися.

3.2. Для реєстрації Покупець повинен заповнити надану Продавцем реєстраційну форму на веб - сайті магазину та надіслати заповнену реєстраційну форму в електронному вигляді Продавцю, вибравши відповідну функцію у реєстраційній формі. Під час реєстрації Покупець встановлює індивідуальний пароль.

3.3. Заповнюючи реєстраційну форму, Покупець має можливість прочитати ці Правила, прийнявши їх зміст, позначивши у формі відповідне поле.

3.4. Під час реєстрації Покупець може добровільно надавати згоду на обробку його персональних даних для маркетингових цілей, поставивши прапорець у відповідному полі у реєстраційній формі. У цьому випадку Продавець чітко інформує про мету збору персональних даних Клієнта, а також про відомих Продавців чи очікуваних одержувачів цих даних.

3.5. Після відправлення заповненої реєстраційної форми Покупець отримує на електронну адресу, вказану в реєстраційній формі, підтвердження про реєстрацію. 

 

4. Оплата товару

4.1. Ціни на веб - сайті Інтернет магазину, розміщені поруч із певним Товаром, є валовими цінами і не містять інформації про витрати на доставку та будь-які інші витрати, які Покупець зобов’язаний понести у зв’язку з договором купівлі - продажу, про що Покупцю буде повідомлено при виборі способу доставки та оплаті замовлення.

4.2. Покупець може обрати такі форми оплати замовлених товарів:

  а) банківський переказ на банківський рахунок Продавця; 

  б)

  с) готівкою під час доставки шляхом здійснення оплати Постачальнику.

4.3. Покупець щоразу повідомляє Продавця на веб - сайті Інтернет магазину про дату, в яку він зобов’язаний здійснити оплату замовлення у розмірі, що випливає з укладеного Договору купівлі-продажу.

4. 4. У випадку, якщо Покупець не здійснив платіж у зазначений строк, Продавець встановлює додатковий термін для здійснення Клієнтом платежу та інформує Покупця про це. Інформація про термін додаткової оплати також містить інформацію про те, що після закінчення цього терміну Продавець відмовиться від Договору купівлі-продажу. 

 

5. Доставка

5.1. Доставка Товару здійснюється тільки на території України,на адресу, вказану клієнтом при оформленні замовлення

5.2. Продавець зобов’язаний доставити Товари, що підпадають під дію Договору купівлі-продажу без дефектів.

5.3. Продавець публікує на веб - сайті магазину інформацію про кількість робочих днів, необхідних для доставки та виконання замовлення.

5.4. Замовлені товари доставляються Покупцю через Постачальника за адресою, зазначеною у формі замовлення.

5.5. У день відправлення Товару Покупцю на електронну адресу надсилається інформація, що підтверджує відправку посилки Продавцем.

5.6. Покупець зобов’язаний вчасно та у спосіб, прийнятий для посилок певного типу, перевірити доставлену посилку. У разі дефекту або пошкодження посилки, Замовник має право вимагати від працівника Постачальника складання належного звіту.

5.7. Продавець, відповідно до бажання Покупця, прикріплює квитанцію або рахунок-фактуру з ПДВ, на посилку, що є предметом доставки.

5.8. У разі відсутності Покупця за вказаною ним під час здійснення замовлення адресою, працівник Постачальника залишає повідомлення або намагається зв’язатися з Покупцем по телефону, щоб визначити дату, в яку буде присутній Покупець. У разі повернення Постачальником замовленого товару в Інтернет-магазин Продавець зв’яжеться із Покупцем електронною поштою або телефоном, знову встановивши дату та вартість доставки з Замовником.

 

6. Гарантія

6.1. Продавець забезпечує доставку товарів без дефектів. Продавець несе відповідальність перед Покупцем, якщо у Товару є дефекти (гарантія).

6.2. Якщо у Товару є дефект, Покупець має право:

  а) зробити заяву про зниження ціни або про відмову від Договору купівлі-продажу, якщо Продавець негайно і без зайвих незручностей для Продавця не замінить дефектний товар або не усуне дефект.

  б) вимагати заміни дефектного виробу на такий, що не містить дефектів, або усунення дефекту. Продавець зобов’язаний замінити дефектний товар на товар без дефектів або усунути дефект протягом розумного строку без зайвих незручностей для покупця. Продавець може відмовити у задоволенні запиту Покупця, якщо привести дефектний Товар у відповідність до Договору у спосіб, обраний Покупцем, неможливо або якщо обраний спосіб усунення дефекту передбачає великі витрат у порівнянні з другим можливим методом досягнення відповідності Договору купівлі-продажу. Витрати на ремонт або заміну несе Продавець.

6.3. Покупець зобов'язаний доставити несправний товар на адресу Продавця. 

6.4. Продавець несе відповідальність за гарантією, якщо фізичний дефект виявиться протягом місяця з моменту продажу товару Клієнту. Протягом цього періоду Клієнт може відмовитися від договору купівлі-продажу або подати заяву про зниження ціни через дефект Товару.

6.5. Товари, продані Продавцем, можуть покриватися гарантією, наданою виробником Товару або дистриб'ютором.

 

7. Скарги

7.1. Покупець може письмово звернутися на адресу Продавця із будь-якою скаргою, пов'язаною з Товаром або виконанням договору купівлі-продажу,.

7.2. Протягом 14 днів після отримання скарги, Продавець повинен відповісти на скаргу щодо Товару або скаргу, пов’язану з виконанням договору купівлі-продажу, про яку повідомив Покупець.

7.3. Покупець може подати скаргу Продавцю у зв'язку з використанням безкоштовних послуг, що надаються Продавцем в електронному вигляді. Скаргу можна подати в електронній формі та надіслати на адресу [email protected]. У скаргу Покупець повинен включити опис проблеми. Продавець негайно, але не пізніше ніж протягом 14 днів, розглядає скаргу та відповідає на неї Замовнику.

 

8. Відмова від договору купівлі-продажу

8.1. Покупець, який уклав Договір купівлі-продажу, може відмовитися від нього протягом 30 днів, не вказуючи причин.

8.2. Період відмови від Договору купівлі-продажу починається з моменту, коли Покупець отримає Товаром. Покупець може відмовитися від Договору купівлі-продажу, подавши письмову відмову від договору Продавцю, що має бути подана у письмовій формі на адресу Продавця або електронною поштою на адресу Продавця. Заява може бути зроблена на бланку, зразок якого розмістив Продавець на веб - сайті Інтернет магазину. 

8.3. У разі відмови від договору купівлі-продажу він вважається недійсним.

8.4. Продавець зобов’язаний не пізніше ніж протягом 14 днів з дати отримання відмови Покупця, повернути йому всі здійснені ним платежі. Продавець може відмовити у відшкодуванні платежів, отриманих від Покупця, до тих пір, поки він не отримає Товар, або Покупець не надасть доказ відправлення Товару.

8.5. Якщо Покупець, який реалізував право відмови від договору, обрав спосіб доставки Товару, відмінний від найдешевшого звичайного способу доставки, запропонований Продавцем, Продавець не зобов’язаний відшкодувати додаткові витрати, понесені Покупцем.

8.6. Покупець зобов'язаний повернути Товар Продавцю негайно, але не пізніше ніж протягом 14 днів з дня, коли він відмовився від Договору купівлі-продажу. Для дотримання встановленого терміну достатньо надіслати Товар на адресу Продавця протягом встановленого терміну.

8.7. Якщо через свою природу Товар не може бути повернений звичайною поштою, Продавець інформує Покупця про витрати на повернення товару.

8.8. Покупець несе відповідальність за зниження цінності Товару в результаті використання його таким чином, що виходить за рамки необхідного для встановлення його природи, особливостей та функціонування.

8.9. Продавець повертає платіж, використовуючи той же спосіб оплати, що і Покупець, якщо останній прямо не погодився на інший спосіб повернення, який не передбачає для нього жодних витрат.

8.10. Права відмовитися від Договору купівлі-продажу не має Покупець, який замовив товар, виготовлений відповідно до специфікацій Покупця або служить для задоволення його індивідуальних потреб.

 

9. Повідомлення про загрозу або порушення прав

9. 1. У випадку, якщо Клієнт або інша фізична чи юридична особа виявить, що контент, опублікований на веб - сайті Інтернет магазину, порушує їх права, почуття, мораль, принципи чесної конкуренції, ноу-хау, таємницю, захищену законом, він має право повідомити Продавця про можливе порушення.

9. 2. Продавець, повідомлений про потенційне порушення, вживає негайних дій для видалення з веб - сайту магазину вмісту, що спричинює порушення.

 

10. Захист персональних даних

10.1. Правила захисту персональних даних містяться в Політиці конфіденційності та Положенні про обробку персональних даних.

 

11. Прикінцеві положення

11.1. Продавець несе відповідальність за невиконання або неналежне виконання договору, але у випадку укладення договорів з Покупцями, які є підприємцями, Продавець несе відповідальність лише у випадку навмисної шкоди та в межах фактично завданих збитків Покупцю, який є підприємцем.

11.2. Зміст цих Правил може бути записаний шляхом друку, збереження на носії або завантаження в будь-який час з веб - сайту Інтернет магазину.

11.3. У разі виникнення спору на підставі укладеної угоди про продаж, сторони зобов’язуються докласти зусиль щодо його вирішення мирним шляхом. 

11.4. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Правил. Всі замовлення, прийняті Продавцем для виконання до дати набрання чинності новими Загальними умовами, реалізуються на основі положень, що діяли в день, коли замовлення було зроблено Покупцем. Поправки до Загальних умов набирають чинності протягом 7 днів з дня опублікування на веб - сайті Інтернет магазину. Продавець інформує Замовника за 7 днів до набрання чинності новими Загальними умовами про внесені зміни за допомогою електронного листа, що містить посилання на текст змінених Загальних умов. Якщо Замовник не приймає новий зміст Загальних умов, він зобов'язаний повідомити Продавця про цей факт, що призводить до розірвання договору відповідно до положень розділу 15.

11.5. Положення набувають чинності 17 грудня 2019 року.