ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ |
- У вас є 30 календарних днів, щоб повернути посилку від дати отримання.
- Ви можете повернути замовлення, коли товар не змінився, за винятком випадків, коли зміна було необхідно в рамках звичайного використання.
- Продукція, виготовлена за спеціальним замовленням, поверненню не підлягає.
- Ми не надаємо можливості обміну товару - правильний спосіб – повернути попередній та зробити нове замовлення.
Порядок дій:
1. Заповніть форму повернення, доставлену з посилкою, або завантажте її нижче:
2. Надішліть цілий та неушкоджений товар з квитанцією і заповненою формою на адресу зареєстрованого офісу магазину. Товар має бути повернутий за Ваш рахунок або Ви можете доставити його особисто. У разі повернення, будь ласка, прикріпіть первинну накладну.
Нова пошта:
Відділення № 86
вул. Зодчих, 34А, Київ, 03-194
ТОВ « Cкай Логістика»
Губар Н.Н. +38 067-411-68-68
Укр Пошта:
05300, Київ,
вул. Кірпи 2-а,а/с 29
ТОВ «Скай логістика»
тел. +38 067-411-68-68
3. Ви отримаєте повернення коштів протягом 3-5 робочих днів з моменту перевірки відвантаження. У виняткових обставинах цей термін може бути продовжений максимум до 14 днів.
СКАРГИ |
- Якщо Покупцем було виявлено, що товар був пошкоджений, мав неналежну якість, тощо, він може звернутися із відповідною скаргою.
- На всі товари, що є предметом продажу на сайті etuo.com.ua, розповсюджується гарантія, таким чином покупець має повне право замінити дефектний товар або отримати повернення грошей.
- Звертаємо увагу, що гарантія не розповсюджується на забруднення товару, механічні пошкодження або падіння.
Порядок дій:
1. Заповніть форму повернення, доставлену з посилкою, або завантажте її нижче:
2. Відправте товар разом із заповненою формою та квитанцією про оплату на адресу зареєстрованого офісу магазину.
Нова пошта:
Відділення № 86
вул. Зодчих, 34А, Київ, 03-194
ТОВ « Cкай Логістика»
Губар Н.Н. +38 067-411-68-68
Укр Пошта:
05300, Київ,
вул. Кірпи 2-а,а/с 29
ТОВ «Скай логістика»
тел. +38 067-411-68-68
3. Ви отримаєте відповідь протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку, передбаченому цим Договором та чинним українським законодавством.
У разі виникнення суперечок, пов'язаних з виконанням Сторонами цього Договору, за винятком спорів про стягнення заборгованості з покупця, Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом переговорів з дотриманням претензійного порядку. Термін розгляду претензії - 14 (чотирнадцять) календарних днів з дати її отримання. По спорах у зв'язку зі стягненням заборгованості з Покупця дотримання претензійного порядку не потрібно.