У сучасному суспільстві робота в інтернеті займає перше місце серед інших видів діяльності. Приватність та захист персональних даних грають першочергову роль не лише для спеціалістів IT-професій. Ніхто не бажає, аби сторонні особи відстежували його дії. Якщо ж користувач за якихось обставин знехтував приватністю і тепер дані інтернет-серфінгу ризикують опинитися у третіх осіб, ми розповімо, як видалити історію відвідування вебсторінок. Видалення даних у браузері Google Chrome, Android Інструкція по видаленню «слідів» ваших дій у мережі: 1. Відкрийте браузер та увійдіть до налаштувань у верхньому правому куті. 2. Оберіть вкладку «Особисті дані». 3. Потім оберіть «Очистити історію». 4. Перед вами відкриється сторінка з трьома опціями. Зверніть увагу, чи є галочка навпроти «Історії переглядів». 5. Тепер вкажіть тимчасовий проміжок, протягом якого будуть видалені всі дані: «7 днів», «Сьогодні» та ін. 6. Коли ви активуєте видалення, з'явиться контекстне вікно зі списком сторінок, які відвідуєте найчастіше. Ви можете прибрати галочку з сайтів, про відвідування яких не треба приховувати інформацію. 7. Натисніть кнопку «Очистити». Якщо відмітити всі запропоновані варіанти, система утилізує кеш, історію завантажень, шляхи завантажених файлів, паролі та пошукові запити за весь період використання браузера. Як видалити історію відвідування у браузері Safari, IOS Повне видалення даних у телефонах iPhone здійснюється через меню налаштувань. Далі покрокова інструкція має такий вигляд: 1. У кінці списку знаходиться вкладка Safari, натисніть на неї. 2. Клацніть на «Очистити історію та дані». 3. Оберіть «Підтвердити». 4. Протягом однієї хвилини історія пошуку буде очищена. Зверніть увагу, якщо ви не бажаєте видаляти дані за весь період, а лише хочете позбутися декількох сайтів, тоді треба здійснити запуск самого додатка Safari: • Натиснути на значок у вигляді відкритого зошита, а потім – на вкладку «History». • У списку, який відкриється, відмітити посилання, про які хочеться змовчати, та обрати необхідний проміжок часу. • У кінці натиснути кнопку «Очистити». Рекламні агентства та пошукові системи відштовхуються від найменших запитів для складення окремого медіа-плану по кожному користувачу. Щоб уникнути збору статистики відносно ваших переходів, рекомендуємо користуватися анонімним режимом браузера.